Menu

Kártyás fizetések

via GOPAY system

 

Hogyan működik a Gopay fizetés?

Ha úgy dönt, hogy a GoPay-en keresztül fizet, akkor rendszeres fizetést állítottunk fel számunkra, amely lehetővé teszi számunkra a megrendelt szolgáltatások felszámolását és kifizetését (díjszabás vagy hitelek előfizetése egyetlen elemzésre és egyéb egyszeri kifizetésekre - mindig tájékoztatjuk) ebből a tényből).

Miután a pénzt jóváírták a GoPay számládra, számlát adunk ki. Ez a folyamat az első megerősített fizetés alapján automatikusan fut.

Ha kártyás fizetést állít be, Ön egyetért azzal, hogy adatait a GoPay-vel tárolják, amely az Ön adatait a PCI-DSS 1. szintű nemzetközi biztonsági szabvány szerint tartja (ez a legmagasabb szintű adatbiztonság a pénzügyi szektorban).

Hogyan lehet visszavonni a kártyás fizetést?

  • A fiók törlésével
  • Alternatív megoldásként válthat ingyenes tarifára

A kártyás fizetéssel kapcsolatos lehetséges problémák

Bizonyos esetekben a fizetési problémák a leggyakoribbak, és a Collabim mindig e-mailben értesíti Önt a számlatulajdonos címéről:

  • A fiókban nincs elegendő pénz
  • kártya lejárata
  • kártya törlése

A fenti esetekben az alapok nem kerülnek automatikusan visszavonásra, és e-mailben értesítjük. A Collabim 4 napon belül megpróbálja háromszor többször kitölteni ezt a kérést, és ha a kérelmet nem térítik vissza, akkor a tarifa automatikusan blokkolt állapotba kerül, amikor arra kéri, hogy adja meg újra a fizetési módot.

Mindig kéri a helyzet időben történő megoldását, hogy elkerüljük a szükségtelen blokkolást és így a mérési adatok elvesztését a fiókjában.

Any questions?

Ne habozzon kapcsolatba lépni velünk..